Subscribe to Feeds

Lorem Ipsum Dolor .......

Lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum.......


Va oferim avantajul de a cumpara parfumuri de marca controlata de la cele mai importante case de moda, si va invitam sa alegeti un parfum pe gustul dumneavostra.Parfumuri frantuzesti online-Preturi foarte mici! 100ron respectiv 140ron/buc,va multumim pentru intelegere si va dorim shoping placut!

Istoric Parfumerie

Cele mai renumite si apreciate arome din lume se regasesc in aceasta colectie, de la clasicele Coco Mademoiselle, J’Adore si Fidji si pana la provocari precum Chance Eau Fraiche, Issey Myake, Alien sau L’eau par Kenzo.

Clasa LUX - parfumuri care se produc in exemplare, ambalaje si arome unice. Se mai numesc «galeuri », avand sticlute din cristal, cu pietre si metale pretioase... Sunt foarte scumpe, un flacon de 50 ml putand ajunge si la cateva zeci de mii de euro. De regula, acestea sunt fabricate in serie unica foarte mica, cu o destinatie foarte precisa, in special VIP-uri din lumea artistica, financiar bancara, sportiva, a comertului cu bijuterii si, uneori, personalitati politice.
Din Clasa A fac parte parfumuri pe baza de componente strict naturale, identificate atat in aroma (plante, flori, pulpe de fructe, pulpe de legume, ierburi aromate) cat si in stabilizatorul de aroma (de origine animala :castoreum, zibetta, mosc, ambra, sau de origine vegetala : radacini parfumate, mirodenii, rasini si esente lemnoase aromate).

CARE AR FI PARFUMUL POTRIVIT ?
Parfumul este ca o adevarata a doua piele, nu trebuie sa ne deranjeze, chiar nici nu trebuie sa-l percepem fizic, dar el trebuie totusi sa persiste cateva ore.
Un parfum frantuzesc de buna calitate este ca un tablou realizat in nuante fine si cu o multime de tonuri abia perceptibile. El trebuie studiat indelung si indeaproape, pentru a putea fi apreciat din toate punctele de vedere.
Pentru a putea aprecia un parfum trebuie sa tineti cont de cateva amanunte:
- o atmosfera linistita;
- lipsa altor mirosuri in preajma;
- un psihic relaxat;
- timp liber.
Din pacate, in magazinele imbibate de diverse arome, nici una dintre aceste conditii nu este respectata.

NOTA
Este strict interzisa testarea parfumurilor in perioada ciclului menstrual sau in conditiile in care clientul a consumat mancaruri foarte condimentate sau gatite cu mult usturoi si multa ceapa, elemente de natura sa afecteze ph-ul!
PIRAMIDA OLFACTIVA
Parfumurile sunt create dupa o anumita structura (piramida olfactiva).
Ele au:
« capul », care consta din substantele cele mai volatile;
« inima »(caracterul, sufletul), care contine in special miresme florale
« corpul », baza, care determina persistenta aromei.

· nota care impresioneaza:

Este denumita si CAPUL sau NOTA INITIALA ;
Contine arome usoare (citrice, miresme florale fine) care se simt intens circa 5 minute si dispar dupa circa 15 minute.

· nota caracteristica

Este denumita si INIMA sau NOTA DE MIJLOC ;
Contine arome cu nuante mai calde, florale, care incep sa se simta dupa aproximativ 20 de minute si se mentin timp de aproape o ora.

· nota de baza

Este denumita si CORPUL sau NOTA FINALA ;
Contine arome care determina persistenta parfumului prin fixatoare de origine animala (mosc, ambra , zibetta, castoreum) sau de origine vegetala (mirodenii, ierburi aromate, rasini, esente lemnoase parfumate). Incepe sa se simta dupa aproximativ 30 de minute spre maximum 1 ora si persista indelung, minimum patru ore.
Testarea parfumurilor pe piele are ca scop gasirea unui parfum care sa se deschida pana la nota finala, cea care ofera persistenta in timp. Daca, de exemplu, un parfum persista doar 10 minute pe pielea cuiva, inseamna ca numai componentele din nota initiala sunt compatibile cu ph-ul acelei persoane, celelalte note nu ii infloresc pe piele. In consecinta, parfumul, desi este bun, nu este compatibil cu persoana respectiva.

Pe un suport cu ph neutru, gen hartie, servetel, carton, parfumul va persista zile sau saptamani iar pe pielea umana, in functie de compatibilitate cu ph-ul, va persista cateva minute, cateva ore sau chiar pana a doua zi.
Un parfum este, mai mult decat orice altceva, un mod de exprimare. El creioneaza si contureaza personalitatea. Creeaza o anumita atmosfera si scoate in evidenta anumite trasaturi sau, dimpotriva, accentueaza misterul fiecaruia, acel «je ne sais quoi».

Regula de baza ar fi urmatoarea: dimineata si la ora pranzului se potrivesc parfumurile usoare, florale, fresh sau verzi. Dupa-amiaza, sunt mult mai indicate cele multiflorale sau fructate. In amurg si la ceasul de cocktail, se poate adopta un stil romantic si senzual. Iar seara este momentul ideal pentru marile creatii clasice sau pentru cele mai noi inventii, sexy si seducatoare, din clasa parfumurilor grele. Dar nu cumva sa le folositi unul peste altul, daca nu doriti sa mirositi ca o drogherie de la periferia orasului.
Iarna, cand aerul este uscat si rece, se recomanda parfumuri puternice si tari, iar vara parfumuri usoare, cu arome proaspete de verdeata, citrice si flori.
Parfumarea zonelor intime nu este interzisa, dar atentie la lenjerie. Daca nu este confectionata din bumbac 100% sau matase, mai bine renuntati. Componentele sintetice afecteaza si altereaza aromele naturale!
Nu se recomanda parfumarea hainelor de piele, caci interactioneaza puternic cu parfumurile, chiar schimbandu-le mirosul. Metalele si plasticele, de asemenea, pot modifica mirosul parfumului. Daca purtati asemenea haine sau accesorii, asigurati-va ca v-ati parfumat in afara zonelor de contact cu pielea.
DE RETINUT!
Parfumurile naturale au darul de a personaliza. Astfel, acelasi parfum folosit de 100 de persoane va da 100 de rezultate diferite ca efect.
Parfumul natural individualizeaza, creaza o stare de spirit unica, binedispune pentru toata ziua si va face sa fiti in centrul atentiei, trezind admiratie si curiozitate.
Asta place foarte mult oamenilor. De ex: Kenzo d’Ete este definit ca "Un atom de hidrogen, un atom de oxigen, si multa, multa dragoste", sau Chanel Allure este singurul parfum cu sase fatete olfactive, neavand note initiale si finale, care se imbina astfel incat sa se exprime pe fiecare personalitate, intr-o maniera diferita si unica.
J’adore se adreseaza femeilor care doresc sa iubeasca si sa fie iubite; Fahrenheit este o aroma pentru timp mai rece si, in special pentru, "barbatul care nu cunoaste limite". Domnilor parfumati cu Le male rareori in viata le va fi refuzat ceva. Cu aceasta aroma cucereste si seduce.
Cu Ultraviolet doamnele experimenteaza noi senzatii, noi moduri de viata, iar cu O oui vor reusi mereu sa-si evidentieze in mod distins prezenta.

COMPONENTELE DE ORIGINE ANIMALA DIN STABILIZATORUL DE AROMA

Cele mai scumpe substante aromate de origine animala sunt ambra si moscul.
  • Moscul – este un lichid rosu, cu un miros de descompunere; provine din glandele sexuale ale cerbului mascul, originar din Tibet. Un kilogram de mosc absolut (extract) costa 750.000 euro, este de trei ori mai scump decat un kilogram de aur.
  • Ambra cenusie – se formeaza in intestinul gros al casalotului, este eliminata si pluteste ca o masa cenusie pe mare; se gaseste in special in zona Irlandei si se colecteaza foarte greu, motiv pentru care este si foarte scumpa.
  • Castoreum – substanta este secretata de glandele sexuale ale masculului de castor
  • Zibeta (sau Cibetta) – substanta este secretata de glandele sexuale al pisicii africane, numita si Zibeta sau Cibetta
  • Persistenta aromei este calculata si demonstrata intre 4-8 ore, iar pe anumite persoane, dupa modul de interactionare cu ph-ul, putand dura pana la 10-12 ore.

Sunt complet eronate informatiile furnizate de vanzatoarele din magazinele de specialitate, care, vazand concentratia de alcool de pe spatele ambalajului, a carei inscriptionare este obligatorie, sustin ca aceasta ar fi concentratia de substanta aromata!
La ora actuala, doar o singura fabrica din lume poate produce parfum,este vorba de Tehnicoflor, din cadrul concernului francez Piver.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Parfumuri de firma

Parfumuri de Top

optimizare
eXTReMe Tracker